lördag 16 januari 2010

Veckans bilder

Det blev ingen visning för kompisar ändå men jag var nyfiken på framstegen så vi åkte ner en sväng ändå. På nedervåningen är det nu isolerat överallt tror jag och de flesta innerväggar är uppe men inte helt färdiga. Här tog jag en bild på blivande bastun. De röda och blå slangarna som sticker ut från bastuväggen är till duschblandaren.


På övervåningen har det hänt lite också. Här är bild från vårt sovrum. Det ska bli Mats garderob och så har vi den lilla ingången till "Ebbas koja". Det är precis så jag lyckas krypa in där känns det som. Hade inte fattat att de ingångarna till utrymmena under snedtaken skulle vara så låga. Trodde de skulle gå upp till där snedtaken börjar som det var förra gången jag var där. Men det här blir nog bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar