tisdag 20 april 2010

Litet uppehåll

I morgon ska Telia flytta vår telefon och bredband. Jag vet inte hur lång tid det tar och jag vet inte heller när datorn kommit till gården. Men tills det är fixat kan jag troligtvis inte skriva något här och definitivt inte lägga in några bilder. Så ni får ge er till tåls.

Igår var jag på Gekås i Ullared och köpte handdukar. Så då är det fixat. Lite textilier till köket och två lampor till fönstrena också. När jag var där skruvade Mats och Ebba ihop en del möbler vi köpte i söndags. Jag ska fota dem ikväll men ni får som sagt troligtvis vänta på att se dem.

I veckan ska vi försöka ta tag i att flytta fler saker och kanske få lite flytthjälp till helgen. Vi måste ju ta tag i det här och flytta på riktigt nu när allt är klart. Vi ska försöka få barnvakt någon kväll för att köpa lampor och försöka komma iväg till någon VVS-affär för att köpa toarullehållare och krokar till badrum och toalett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar