söndag 25 januari 2009

Skapa ett badrum

Eller kök eller vardagsrum eller vad som helst. Det kan man göra här: http://www.room328.se/. Har börjat pula lite med badrummet där nere men det är knepigt. Att man inte bara kan leta bland alla badkaren utan måste gå in under varje märke och kolla. Och det är ändå en del märken där. Vilket i och för sig är jättebra. Så att man kan blanda produkter från olika företag. Kanske vill man inte bara ha IFÖ-grejer i badrummet. Och så hade vi tänkt oss en bastu som är måttanpassad för vårt badrum och det verkar inte heller finnas så att man kan rita dit. En annan nackdel är att det inte står tydligt innan man väljer prylar vilka mått de har. Så det blir mycket trial and error.

Men det ska ändå bli lite skoj att få en lten överblick på hur det ungefär kan se ut. Och det bästa är att man kan kakla också. För just det tycker jag är jobbigt att försöka föreställa sig hur det kommer att se ut i ett jättestort badrum och till möblerna vi valt när man bara får se ett par kakelbitar eller kanske som bäst ett något större område.

Har jag tid så ska jag pula färdigt med det där och kanske fixa till några andra rum. Är jag nöjd med resultaten lägger jag in det som länk här så kan ni få titta hur vi hade tänkt det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar